5 اسفند , 1402

دوره پک حسابداری حرفه ای ( حسابداری در نرم افزار سپیدار )

*دوره پک حسابداری حرفه ای   ( مکانیزه با نرم افزارها )     مدت دوره : 85ساعت  

مجتمع فنی تهران نمایندگی تبریز ، موسسه آموزشی شناخته شده ای است که ازگذشته تا  کنون ارائه دهنده خدمات آموزشی متناسب با نیاز بازار کار برای تمامی آحاد جامعه است ، دپارتمان علوم مالی و حسابداری مجتمع فنی تهران (نمایندگی تبریز) از دپارتمان های اصلی   مجتمع فنی تهران است که تا کنون خدمت قابل وصفی را به نیروی انسانی کشورمان  اعم از تمامی گروه ها از افراد مبتدی تا کارشناسان شاغل ارائه داده است، زیرا شاخه ی اصلی  شامل گروه حسابداری و مالی در حال خدمات رسانی است.

در دپارتمان حسابداری (علوم مالی) دوره هایی آموزش داده می شود که منجر به تربیت حسابداران مبتدی، متوسط (کمک حسابدار) یا حرفه ای می شود و با توجه به تقاضای بازار امروز برای استخدام در حوزه حسابداری مفید است، دوره هایی که در دپارتمان حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی تبریز ارائه می شود نزدیک ترین مسیر برای اشتغال علاقه مندان حسابداری است، این دوره ها عبارتند از: آموزش حسابداری مالی خدماتی، آموزش حسابداری بازرگانی، آموزش دوره آشنایی با نظام حقوق و دستمزد و آموزش نرم افزارهای هلو، سپیدار و اکسل در حسابداری، که سه دوره آخر اصطلاحاً حسابداری مکانیزه گفته می شود.

در هر سازمان، بنگاه اقتصادی، فروشگاه، شرکت یا مرکز خرید و فروش یا مراکز ارائه خدمات که در آن داد و ستد و یا تراکنش مالی و اعتباری رخ می دهد نیاز به شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و سود و زیان و تشخیص انواع مختلف آنها احساس می شود. حداقل اطلاعات تخصصی در کنترل این امور نیاز به دوره حسابداری مالی خدماتی دارد.

در صورتی که بنگاه اقتصادی مذکور کمی رسمی تر، بزرگتر،و فعالتر شود و ارتباط آن با نهادهای دولتی و مراجع رسمی و ادارات مالیاتی بیشتر شود نیاز به تخصصهای حسابداری ویژه تری دارد که می توان دوره حسابداری بازرگانی را مناسب برای آن دانست.

در صورتی که محل، سازمان یا شرکتی یک مرکز فعال اقتصادی می گردد، حتماً چند تن در آن به عنوان کارمند، کارگر، مشاور، کارشناس و یا مدیر مشغول به کارند لذا برای کنترل حقوق و دستمزد و حق بیمه آنها دوره آشنایی با نظام حقوق و دستمزد پیشنهاد میگردد.

همچنین پس از اینکه شخص با مفاهیم حسابداری، و تخصصهای مورد نیاز آن آشنا شد برای تسهیل در ورود اطلاعات، نگهداری، پردازش و تحلیل آنها نقش نرم افزارها پررنگتر خواهد شد، که از جمله، نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار سیستم و دوره اکسل در حسابداری که از رایجترین نرم افزارهاست.

معرفی پک حسابداری 

 

تا می توانید درآمد داشته باشید، تا می توانید پس اندازکنید،تا می توانید سرمایه گذاری کنید و تا می توانید بخشش کنید.'

                                                                                                                                                  John Wesley

و در مجموع به صورت یک دوره ی کامل و جامع با عنوان دوره حسابداری ویژه بازار کار و همچنین کارگاه های تخصصی و کاربردی متنوع شامل:

 

  • حسابداری خدماتی و بازرگانی و صنعتی 
  • نرم افزار سپیدار
  • نحوه ارسال بیمه و مالیات حقوق
  • اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • نحوه ارسال صورت معاملات فصلی
  • تحریر دفاتر قانونی 
  • همراه با ارائه نسخه آموزشی نرم افزار سپیدار و ارائه دفاتر قانونی 

 

 

معرفی مدارک پایان دوره آموزش

مدرک مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. 

 

 

این دوره مناسب سه گروه از افراد می باشد

 

دسته اول: افراد دیپلم یا فارغ التحصیلان رشته های غیرمرتبط دانشگاهی که هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارند و برای اولین بار می خواهند با این حرفه آشنا شوند.

دسته دوم: فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، علوم مالی و مدیریت که باتوجه به تحصیلات دانشگاهی مرتبط هنوز به دلیل عدم کاربردی بودن تحصیلات، نتوانسته اند استخدام شوند و یا شغلی انتخاب کنند.

دسته سوم: افرادی که به عنوان کمک حسابدار یا حسابدار مشغول به کارهستند ولی اطلاعات کامل و چند جانبه در مورد حسابداری ندارند و دنبال ارتقا شغلی خود هستند.

 

باتوجه به نیازگسترده سازمانها و شرکتها و اصناف و مدیران و سرمایه گذاران و یک نگاه اجمالی به آگهی های استخدام در روزنامه ها، جراید و صفحات استخدام در وب می توان به این جمع بندی رسید که فرصت های شغلی برای یک حسابدار بسیار گسترده است و برخلاف خیلی از رشته ها،در بازار کارحسابداری همیشه فرصتهای شغلی بسیاری وجود دارد. و این حسابدار است که می بایست باتوجه به دانش،تجربه و تخصص خود انتخاب کند که چه سطحی از کارحسابداری را می خواهد انجام دهد. حقوق یک حسابدار به صورت میانگین بین 38 تا 48 میلیون در ماه می تواند متغیر باشد البته این ارقام به صورت تخمین با توجه به وضعیت کنونی بازار اعلام شده و عوامل مختلفی در آن می تواند تاثیر گذار باشد عواملی چون تجربه، تخصص، سابقه کار، محل فعالیت فرد (تهران یاشهرستان) نوع و اندازه شرکت،کارفرما و ... ولی باتوجه به سطوح مختلف و شاخه های مختلف حسابداری، فارغ التحصیلان دوره کارگاه جامع حسابداری در سطح حسابداری مالی درکلیه شرکتها و موسسات تجاری و غیرانتفاعی در واحدهای تجاری می توانند مشغول به کار شوند .

 

مزایای مجتمع فنی تهران(نمایندگی تبریز)

  • مجهز ترین مرکز آموزش فناوری اطلاعات در سطح شمالغرب کشور 
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی فارسی و انگلیسی از مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور 
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و اشتغال محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات

 


محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد